1. Cum procedez daca trebuie sa returnez un produs?
Livrarea prin curier: in situatia in care produsele comandate nu sunt conform cu specificatiile de pe site sau prezinta defecte, le puteti returna intr-un interval de 10 zile calendaristice si veti primi integral valoarea produsului inapoi.ATENTIE! Produsele trebuie sa fie noi, in conditiile in care le-ati primit, in ambalajele/pachetele originale, fara urma de uzura sau deteriorare. Costurile de transport sunt asigurate de catre client. Se va inapoia doar valoarea produsului, fara costurile de transport tur-retur (20 lei fiecare).
Accesati www.accesorii-telecomunicatii.ro si accesati contul dumneavoastra;
Logati-va in cont, folosind adresa de e-mail si parola d-voastra;
Cautati numarul comenzii dorite;
Identificati id-ul produsului pe care doriti sa-l returnati;
Contactati-ne: grigodin@gmail.com sau 0723 843 480;
Dupa confirmarea reprezentantului www.accesorii-telecomunicatii.ro, vom emite o cerere de ridicare a curierului pentru adresa dumneavoastra.
Produsele achizitionate se pot returna numai in ambalajul original, cu etichetele intacte, fara a fi purtate, insotite de certificatul de garantie si in aceeasi stare in care au fost receptionate de catre cumparator . Nu se accepta pentru returnare produsele purtate, care prezinta modificari fizice (fisuri, zgarieturi, corodari, ruperi, lovituri, ciobituri, socuri, numere seriale sterse sau modificate) sau care au ambalajele deteriorate. Produsele care au lipite pe ambalajul original, etichete de la curier, banda adeziva sau orice alt material ce va deteriora produsul (cutie, ambalaj, etc.) nu vor fi acceptate ca retur.
Returnarea coletelor se va face prin aceeasi metoda prin care au fost livrate (livrare prin Curier Rapid), iar clientul va suporta taxele de transport pentru returnare.
Expeditiile retur prin "Posta Romana" nu sunt acceptate.
Expeditiile retur care prezinta ramburs nu sunt acceptate, iar in acest caz coletul se va intoarce inapoi (la client).
Livrarea prin reprezentantii www.accesorii-telecomunicatii.ro: Comenzile produselor ce sunt livrate prin intermediul personalului propriu www.accesorii-telecomunicatii.ro, nu sunt considerate comert la distanta, ci vanzare prin magazine specializate, deoarece pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului.
Prin urmare toate comenzile livrate prin intermediul personalului www.accesorii-telecomunicatii.ro, nu se supun acordului 130/2000 completat de legea 51/2003 si nu pot fi returnate.
2. Cat timp dureaza pana primesc banii inapoi?
Durata de returnare a sumei este de cel mult 14 zile dupa ce aceasta a fost primita si inspectata de catre unul din reprezentantii magazinului www.accesorii-telecomunicatii.ro.
3. Pot sa renunt la o comanda confirmata?
Renuntarea la cumparare se aplica doar persoanelor fizice.
Anularea unei comenzi se face in scris, trimitand un mail la grigodin@gmail.com, in maxim 24 ore de la plasarea comenzii.
Rambursarea contravalorii produsului se va face prin cont bancar in contul IBAN al clientului.
Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse de pe site-ul www.accesorii-telecomunicatii.ro, folosind tehnicile de comunicare la distanta.
Returnarea se poate face doar o singura data pentru un produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. In toate cazurile returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
In functie de comportamentul clientului, www.accesorii-telecomunicatii.ro isi rezerva dreptul de a selecta clientela.
4. Cum schimb un produs?
Un produs se poate schimba in maxim 10 zile calendaristice de la primirea coletului, fara alte taxe suplimentare. Daca noul produs este mai scump, se va achita diferenta de pret. Daca noul produs este mai ieftin, se va returna diferenta de pret. Noul produs va fi trimis doar dupa ce vechiul produs a ajuns la www.accesorii-telecomunicatii.ro.
Rambursarea contravalorii produsului sau inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 14 zile de la retur prin cont bancar. Returnarea banilor sau inlocuirea produselor, fara taxe suplimentare, se poate efectua doar in cazul in care produsele sunt sigilate; acestea nu au voie sa fie desfacute sau desigilate, starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la primirea lor.
5. Care sunt costurile de livrare?
Costurile de livrare depind de greutatea si volumul coletului.
6. In cat timp se face livrarea produselor?
Durata de livrare a produselor este de aproximativ 1-2 zile lucratoare, din momentul confirmarii comenzii. In cazuri exceptionale, durata de livrare poate ajunge la maxim 7 zile.
In cazul in care durata de livrare a produselor din magazinul online de haine www.accesorii-telecomunicatii.ro, este afectata de catre externi (conditii meteo, accidente, etc) veti fi contactat de un reprezentant pentru comunicarea noului termen de livrare.